Цей модуль допоміг мені поділитися з іншими учасниками тренінгу створеним Планом вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових Портфоліо зясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. Мені сподобався кур Intel 2015. Було важко, але дуже цікаво.
Щоденник рефлексії Калініченко Тамари Михайлівни
четверг, 17 декабря 2015 г.
Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме вчитель повинен не тільки надавати учням ресурси до теми і проектні завдання, він ще має створити та організувати допоміжні ресурси таким чином, щоб вони надихнули учнів та допомогли їм навчитися вчитися. Цей модуль допоміг мені правильно зорієнтуватися в цьому питанні.
Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання в проектній діяльності. Вчителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти розвинути навички самостійності. При диференціюванні навчання вчитель використовує такі напрямки дифиренціації, як зміст, процес, результати середовище. Познайомилися з класифікацією методів диференціації, я саме: - за навчальним матеріалом, за продуктами навчання, за навчальним середовище.
Для мене це була корисна та цікава інформація.
Для мене це була корисна та цікава інформація.
среда, 16 декабря 2015 г.
Модуль 8. Рефлексія
У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвику в учнів навичок 21 століття. Цей модуль допоміг мене спроектувати всю систему оцінювання учнівської проектної роботи., а саме: контрольний список бюлетеня, самоспрявування у навчанні, форму оцінювання бюлетеня. Дуже багато корисної інформації для мене.
вторник, 15 декабря 2015 г.
Модуль 7. Рефлексія
У цьому модулі розглянули ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Створила приклад учнівської публікації. Цей модуль дозволить мені застосовувати набуті знання в подальшій своїй роботі. Було дуже цікаво, час сплинув непомітно.
понедельник, 14 декабря 2015 г.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)