четверг, 17 декабря 2015 г.

Модуль 11. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поділитися з іншими учасниками тренінгу створеним Планом вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових Портфоліо зясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. Мені сподобався кур Intel 2015. Було важко, але дуже цікаво.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме вчитель повинен не тільки надавати учням ресурси до теми і проектні завдання, він ще має створити та організувати допоміжні ресурси таким чином, щоб вони надихнули учнів та допомогли їм навчитися вчитися. Цей модуль допоміг мені правильно зорієнтуватися в цьому питанні. 

Диференціація

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання в проектній діяльності. Вчителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти розвинути навички самостійності. При диференціюванні навчання вчитель використовує такі напрямки дифиренціації, як зміст, процес, результати  середовище. Познайомилися з класифікацією методів диференціації, я саме: - за навчальним матеріалом, за продуктами навчання, за навчальним середовище.
Для мене це була корисна та цікава інформація.

среда, 16 декабря 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія

У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвику в учнів навичок 21 століття. Цей модуль допоміг мене спроектувати всю систему оцінювання учнівської проектної роботи., а саме: контрольний список бюлетеня, самоспрявування у навчанні, форму оцінювання бюлетеня. Дуже багато корисної інформації для мене. 

вторник, 15 декабря 2015 г.

Модуль 7. Рефлексія


У цьому модулі розглянули ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Створила приклад учнівської публікації. Цей модуль дозволить мені застосовувати набуті знання в подальшій своїй роботі.  Було дуже цікаво, час сплинув непомітно.